Wpisany przez Administrator
|
czwartek, 27 września 2012 14:53 |
Obsługa klienta
Comarch ERP - Mobilny sprzedawca
W czasach, w których nikt z nas nie rozstaje się z telefonem komórkowym, przeniesienie biznesowych rozwiązań informatycznych z komputerów na urządzenia mobilne, takie jak tablety czy smartfony nie powinno zaskakiwać. Na potrzeby nowoczesnych przedsiębiorców, którzy chcą kontrolować swój biznes nie tylko w biurze powstały Comarch ERP Rozwiązania Mobilne. Jest to zestaw aplikacji współpracujących z systemami Comarch, których zadaniem jest wspieranie pracy sprzedawców, magazynierów i menadżerów poprzez urządzenia mobilne.
|
Poprawiony: czwartek, 27 września 2012 15:27 |
Więcej…
|
Wpisany przez Administrator
|
czwartek, 27 września 2012 14:27 |
Comarch CDN XL Obieg Dokumentów to sposób na zarządzanie dokumentacja firmy w usystematyzowany i zaplanowany sposób. Moduł ten pozwala na przechowywanie informacji zawartych na dokumentach i szybkie ich odszukiwanie. Dzięki Obiegowi Dokumentów będziesz mógł monitorować każdy list, od momentu jego pojawienia się w firmie do jego zaewidencjonowania w księdze korespondencyjnej.
Do każdego załączonego dokumentu możesz dodać dowolną ilość dodatkowych plików, takich jak skany czy notatki, które w przyszłości można edytować wedle uznania. Obieg dokumentów pozwala na kategoryzowanie dokumentacji i przyporządkowywanie grup poszczególnym podmiotom, jak na przykład banki. Nie musisz obawiać się o bezpieczeństwo dokumentów - każdy pracownik ma zdefiniowane uprawnienia do poszczególnych grup dokumentacji. Dużym ułatwieniem dla pracowników jest skrzynka, w której mogą przeglądać dokumenty, za które są odpowiedzialni.
Znaczną oszczędność miejsca, pieniędzy, a także środowiska zapewni Ci możliwość elektronicznej archiwizacji wydruków. Każda faktura, którą wydrukujesz za pośrednictwem aplikacji zarchiwizuje się jako plik PDF w archiwum wydruków.
Obieg dokumentów w Comarch CDN XL
Comarch CDN XL Obieg Dokumentów to sposób na zarządzanie dokumentacja firmy w usystematyzowany i zaplanowany sposób. Moduł ten pozwala na przechowywanie informacji zawartych na dokumentach i szybkie ich odszukiwanie. Dzięki Obiegowi Dokumentów będziesz mógł monitorować każdy list, od momentu jego pojawienia się w firmie do jego zaewidencjonowania w księdze korespondencyjnej. |
|
|
Poprawiony: czwartek, 27 września 2012 14:38 |
Więcej…
|
Jeżeli szukasz rozwiązania, które kompleksowo usprawni funkcjonowanie Twojej dużej lub średniej firmy we wszystkich obszarach jej działalności system Comarch CDN XL to narzędzie stworzone z myślą o Tobie. Comarch CDN XL to system, na który składają się osobne moduły, które współpracują ze sobą w harmonijny sposób dzięki wspólnej bazie danych. Modułowość systemu pozwala na dopasowanie funkcjonalności oprogramowania do potrzeb firmy. Jako klient sam możesz zadecydować, które z dostępnych rozwiązań chcesz wykorzystać.
Standardowe moduły to administracja, sprzedaż, zamówienia, CRM, księgowość, płace i kadry, środki trwale, produkcja, serwis, import, iZam, Optima off-line, controlling, e-sklep. Często jednak potrzeby Twojej firmy wykraczają poza schematy - gwarantujemy możliwość połączenia rozwiązań standardowych z nowymi, stworzonymi na potrzeby Twojej firmy.
Wdrożenie systemu Comarch CDN XL to nie tylko udogodnienia dla szczebla zarządczego, który dzięki zaawansowanym narzędziom do analiz i raportowania od teraz może strategicznie zarządzać przedsiębiorstwem. System ERP to także większa efektywność pracy szeregowych pracowników. Dzięki wdrożeniu Comarch CDN XL każdy odczuje poprawę komfortu pracy!
Comarch CDN XL to doskonałe rozwiązanie dla wielowydziałowych przedsiębiorstw działających w rozproszonej strukturze. Dzięki wspólnej bazie danych działania oddziałów są skoordynowane, a ich kontrolowanie zautomatyzowane. Podobnie wspierana jest praca akwizytorów i przedstawicieli handlowych.
System ERP to optymalizacja kluczowych dla przedsiębiorstwa zadań, takich jak zarządzanie strategiczne, analizowanie i raportowanie czy zarządzanie operacyjne. W czasach szeroko rozumianej informatyzacji rozwiązania takie jak Comarch CDN XL to podstawa dobrze prosperującego biznesu.
Comarch CDN XL - Funkcjonalność
Jeżeli szukasz rozwiązania, które kompleksowo usprawni funkcjonowanie Twojej dużej lub średniej firmy we wszystkich obszarach jej działalności system Comarch CDN XL to narzędzie stworzone z myślą o Tobie. Comarch CDN XL to system, na który składają się osobne moduły, które współpracują ze sobą w harmonijny sposób dzięki wspólnej bazie danych. Modułowość systemu pozwala na dopasowanie funkcjonalności oprogramowania do potrzeb firmy. Jako klient sam możesz zadecydować, które z dostępnych rozwiązań chcesz wykorzystać.
|
Więcej…
|
Wpisany przez Administrator
|
czwartek, 17 grudnia 2009 13:31 |
Comarch OPT!MA - CRM
Dynamicznie zmieniające się środowisko biznesowe wymaga wysokiej jakości obsługi klientów, szybkiego kojarzenia zdarzeń i gromadzenia informacji na temat otoczenia.
|
Poprawiony: poniedziałek, 04 stycznia 2010 00:27 |
Więcej…
|
Wpisany przez Administrator
|
czwartek, 17 grudnia 2009 12:18 |
Comarch OPT!MA - Analizy
Kluczowym procesem zarządzania jest podejmowanie decyzji. Trafne decyzje mogą powstać tylko, gdy będą poprzedzone odpowiednią analizą, dającą obraz stanu firmy we wszystkich jej obszarach. Warunkiem koniecznym do przeprowadzenia rzetelnych analiz jest posiadanie precyzyjnego i niezawodnego narzędzia do ich generowania, które zawiera całą gamę wskaźników finansowo-ekonomicznych, charakteryzujących sytuację ekonomiczną firmy. Takim narzędziem jest oprogramowanie dla firm Comarch OPT!MA Analizy, który czerpiąc z bogatego zasobu danych Comarch OPT!MA przygotowuje dokładne raporty, przyspieszające i ułatwiające proces podejmowania decyzji.
|
Poprawiony: poniedziałek, 04 stycznia 2010 00:25 |
Więcej…
|
Wpisany przez Administrator
|
czwartek, 17 grudnia 2009 11:57 |
Comarch OPT!MA - Serwis
Oprogramowanie dla firm Comarch OPT!MA Serwis dedykowany jest dla firm zajmujących się działalnością serwisową. Umożliwia rejestrację zdarzeń dotyczących zleceń serwisowych oraz planowanie pracy serwisantów. Potrzeby firmy w zakresie usług serwisowych zależą zarówno od jej wielkości, jak i specyfiki działania.
|
Poprawiony: poniedziałek, 04 stycznia 2010 00:22 |
Więcej…
|
|